Top navigation Players Awards Media Partners About
Change skin White Black
Partners
Time:   14:54:46 CET   05:54:46 PST   08:54:46 EST   21:54:46 Seoul   20:54:46 Beijing

TOPIC

« Previous1Next »
Vilket lag gillar du i Sverige?

Vilket lag håller du på i allsvenskan?

Själv är det IFK GBG!

Inte AIK.. hatar AIK i alla sporter, nog deras fans som gör mig förbannad, slåss är det ända dom kan. Tror jag håller mig till GBG jag med, Håkan Mild var ju skitbra i VM 94 som enligt mig var det BÄSTA Svenska VM:laget igenom tiderna. Och vem kan glömma Thomas Ravellis UTMÄRKTA storspel i målet? Inte jag i allafall.

Lineup var:

Förbundskapten: Tommy Svensson
Assisterande Förbundskapten: Tord Grip

Målvakter:
Thomas Ravelli (Då i just IFK Göteborg), Magnus Hedman (AIK), Lars Eriksson (IFK Norrköping)

Backar:
Patrik Andersson (Borussia Mönchengladbach), Roland "Rolle" Nilsson (Helsingborgs IF), Roger Ljung (Galatasaray SK), Joachim Björklund (IFK Göteborg), Mikael Nilsson (IFK Göteborg), Pontus Kåmark (IFK Göteborg), Teddy Lucic (Västra Frölunda IF)

Mittfältare:
Stefan Schwarz (FC Benfica), Klas Ingesson (PSV Eindhoven), Jonas Thern (Lagkapten) (SSC Napoli), Stefan Rehn (IFK Göteborg), Anders Limpar (Everton FC), Jesper Blomqvist (IFK Göteborg), Magnus Erlingmark (IFK Göteborg), Håkan Mild (FC Servette).

Forwards:
Tomas Brolin (Parma AC), Kennet Andersson (OSC Lille), Martin Dahlin (Borussia Mönchengladbach), Henrik Larsson (Feyenoord).

Håller inte direkt på nåt lag, men jag hatar Djurgården. DÖ IRL. :-D

Hammarby såklart?

Djurgårn tills jag dör

GNAGET AIK ! 4ever and ever

Svensk ligafotboll e kass.

visca la liga

IFK Göteborg! Alla heter Glenn i göteboooooooorg

Hammarby tills jag dör!

« Previous1Next »

Partners