Top navigation Players Media Awards Partners About
Change skin White Black
Partners Intel Medion ASRock Kingston Gamed.de

You are here: Home / Forums / Counter-Strike / OMFG Walle
TOPIC

« Previous1Next »
OMFG Walle

You just won an oscar :)

 

what a fail thread

 

failed

 

:DD sss

 

i agree with BAkA

 

omfg

 

rofl, fail.... but WALLE ROCKS!

 

HuskY
HuskY

online
i lol'd

 

nu ;D

 

huh :o

 

xD

 

-.- people truly loves walle

 

loOoOoOoOl

 

omg

 

xD

 

buahahhaha zazazaz

 

? Oo

 

oooooooooooooooHEHEHEAHAAAAAAAAA

 

juhuahauhuahau

 

LOl

 

lOl

 

Heh.. The walle/wall-e jokes never end :D .. Thanks all! Oscar speech coming soon.

 

cmon seriously, best topic eva!

 

Get a life...lol.

 

lol omfg xD lol noob! wtf =) omg! looool!

 

Lol fail xD

 

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! You Failed!

 

lol :D

 

LOL. hahahahaa

 

roflol you are realy stupid lol

 

lol lol hahahahahaha faiil =) xD

 

too much computer for this guy.

 

i agree with BAkA

 

Fa1L

 

hahahah a xD

 

haha lol =D

 

nub

 

epic failure

 

LOl

 

you should be able to -1 the first post like you can on gotfrag

 

" OMFG Walle
You just won an oscar "

Omg, you just won a -1 for the failure dude

 

wait wait you telling the truth WALLIE got an award!!!!!!! hahaha!

 

o_0

 

everyone being so harsh, sure the joke was expected tio come sooner or later but im sure everyone giggled a little bit haha

 

huh..

 

Nope

 

i lold

 

lol thread

 


« Previous1Next »

Partners In Win big ben Mionix