Top navigation Players Media Awards Partners About
Change skin White Black
Partners Intel Medion ASRock Kingston Gamed.de

TOPIC

« Previous12Next »
SpawN Living Legend Models

no special models:S

 

@Brutalius
lolz. ____

 

thx ..

 

but the target awp where I can find? can I leave a link smb pls ... sry 4 dubl post :(

 

A PETICION DEL DRAVEN Q ME INCHO MUCHO LAS WEAS, HICE ESTA SNIPER_SCOPE.SPR CASERA!!

ES LA QUE APARECE EN EL SPAWN LIVING LEGEND

Download here sniper_scope.spr:

http://www.megaupload.com/?d=N637YDJ8
http://www.megaupload.com/?d=N637YDJ8
http://www.megaupload.com/?d=N637YDJ8

 

A PETICION DEL DRAVEN Q ME INCHO MUCHO LAS WEAS, HICE ESTA SNIPER_SCOPE.SPR CASERA!!

ES LA QUE APARECE EN EL SPAWN LIVING LEGEND

look the sniper_scope here!!:

http://img168.imageshack.us/img168/6088/aimmap0009id5.gif
http://img168.imageshack.us/img168/6088/aimmap0009id5.gif
http://img168.imageshack.us/img168/6088/aimmap0009id5.gif

Download here sniper_scope.spr:

http://www.megaupload.com/?d=N637YDJ8
http://www.megaupload.com/?d=N637YDJ8
http://www.megaupload.com/?d=N637YDJ8

 

no image
nahka

online
asd

 

Argh. Doesn't work for me. I've transferred all files to the models folder but I can't join any games. Any help? Thx.

 

Em0c0rE
Em0c0rE

online
what aboutt Playe Models by s0nkite?? I need that download link:DDD
pls

 

thanks

 

OMG, NEVER MIND. THIS SKIN IS AWESOME, JUST GOT IT WORKING. Nice work s0nkite, appreciate it.

 

this link does not work can you post another link here? i`d like it to be mdl format...this one that you posted here does not work to me it`s useless .... thx

 

thx

 

Nice, thx

 

nice

 

where do you guys put the sniper_scope.spr?

anwser ASAP!

 

Thanks m8

 

Just reuploading and bumping this thread for anyone who might be interested still and couldn't find them;

http://rapidshare.com/files/314458522/models_3.rar.html

 

loois wrote:
Just reuploading and bumping this thread for anyone who might be interested still and couldn't find them;

http://rapidshare.com/files/314458522/models_3.rar.html


ah sorry guys, it's the wrong pack and can't delete post.

 

Brutalius wrote:
cs 1.6/cstrike/models :)

 

can someone send link to spawn models A link WORK! plz ;P

 

Brutalius wrote:
cs 1.6/cstrike/models :)

 

ty

 

n1

 

spawnın awp zoom skinini başka upload edermisiniz ?

 

Corle wrote:
s0nkite wrote:
Many asking for this here it is
the weapon models of SpawN Living Legend made by s0nkite
http://files.filefront.com/spawn+living+legend+modelerar/;11480292;/fileinfo.html


can i use it on eac?


Would skinini zoom awp spawn another upload?

 

lol

 


« Previous12Next »

Partners In Win big ben Mionix