Top navigation Players Media Awards Partners About
Change skin White Black
Partners Intel Medion ASRock Kingston Gamed.de

TOPIC

« Previous1Next »
sk forums are sad

So the new forum outlook is shit, this site is not for the good trollers anymore, SK first betrayed us by destroying wc3 and now they destroyed the art of trolling.

Readmore.eu just opened and they have a nice outlook and a easy-manageable site which is perfect for the good trolls, they also have a few forum trolls that didnt get their money from MYM(yes mym didnt pay them)

For instance this http://www.readmore.eu/index.php?cont=news&id=4655 , a decent article written by our alltime favorite manager, Trimble

kind regards TargA

-still trollin

 

I've been checking on readmore some times lately, mainly because SK was down so often for maintenance. The site is good but I asked myself why they don't put all the stuff in English to go really big. And here we are.
They have like 500 comments on every wc3l match, that's sick compared to what we're used on SK.

 

yeah and most of the news writers are writers who used to be in mym before mym decided to not pay them, so the news still suck but they are fast with them :) as for the articles etc they're great, trimble,perdita etc have over average knowledge of the wc3 scene and are probably the most knowledgable of the e-sport writers.

yes sk and mym writers are pathetic

 

targa won 2 game for my lovely ngp in german bundesliga! gz mate

 

jeromederbuckel wrote:
targa won 2 game for my lovely ngp in german bundesliga! gz mate

TARGA ON FIRE!!!
still waiting for the epic rematch of TargA vs GamlaSonn
this is gonna be some huge shit

 

lol targa old sk site sucked ass for trolling
the one before was good though, my guess is that the wc3-forum-activity was like 1000times higher

every day new threads, so many trolls, nobody was retarded and tried to discuss anything - it was great.

 

for the sake of trolling , save this art and pass it to the future generations.If I dont make it to readmore , go without me :(

 

just fuckin bring back the forum index on the right !
sk forum is worse than ever ,sad but true

 

i hate the new site ...

 


Does their forum support images? A good troll is only as good as the image supporting abilities of the site!

 

omg! I remember this site: http://web.archive.org/web/20050224091908/http://www.sk-gaming.com/
I visited every day. It was the best site ever.
Why would they change something so perfect?
Please bring it back!

 

site used to be much better than that one , seriously.This one looks too fancy for me , cant see shit

just bad bad bad

 

Where is the thumbs feature ffs... WE ARE NOT READY FOR THIS BDS, BRING BACK THE TROLL, I MEAN THE THUMBS FEATURES

WE ARE NOT READY

 

why, dead forum= no thumbs needed, trolls got killed like undead :(:(

 

i like it and you suck

 

no thumbs :(...

 

i dont like to comment in forums, and the old sk site, was the best http://web.archive.org/web/20050224091908/http://www.sk-gaming.com/ btw there wasnt thumbs

 


« Previous1Next »

Partners In Win big ben Mionix